30.5.14 – ZIIIRO

Playing with ZIIIRO. Dalam banyak-banyak gambar yang aku tangkap, ini je yang aku pilih. 😦
Lagi satu, susah gila kot nak tangkap case dia betul-betul. ZZZz….tidak berseni langsung..pui!
Dan oh ye….wordpress ni power doh. Kalau korang klik kat gambar, nanti akan keluar lightbox tau. Kat lightbox tu ada tulis information macam focal apa aku guna, berapa laju shutter, berapa jauh focal dan even NAMA KAMERA YANG AKU GUNA! Hebaqqqq sungguuh…tapi sebernarnya aku dah tahu lama dah. Saja je baru nak citer.. em…malu ah kang korang gelak sebab setting aku tah pape. Huhuu..

Bigger picture (untuk tatapan memuaskan nafsu tengok badan ZIIIRO tapi tak best jugak sebab banyak noise…lens aku pun dah gila sikit selalu ada masalah tang exposure…biasalah shutter cycle..kena beli baru lah nampaknya tapi aku rasa tak perlu kot sebab aku bukannya tangkap gambar sangat pun..). Emm…ye aku tahu, kat atas ada 7 gambar kat bawah ni hanya ada 6.

DSC_0774
DSC_0776
DSC_0780
DSC_0782
DSC_0783
DSC_0785

Leave a Reply

