23.2.14 – Light stick

Hee…memula sekali, lama gila tak post apa-apa gambar kat sini. Hahaha…
Citer dia sebenarnya macam ni…kat sekolah kena buat oral. Aku memang buntu gila tak tahu nak buat apa sampai sanggup ponteng sekolah (sehari je ok) sebab takut kena panggil nama untuk buat oral. Teacher panggil random and kalau orang tu tak ready, markah dapat 0 terus. Tapi yang dah buat, kalau nak buat lagi sekali pun boleh. Kalau nak buat tutorial melukis dah ada orang buat. Tutorial buat origami pun dah ada orang buat tahun lepas. Kalau aku nak ceritakan something tentang benda yang aku minat kat depan kelas pulak, aku rasa aku tak mempunyai keyakinan. Karang tergagap-gagap lak and takut kawan kelas jadi boring dengar aku bercerita je.

So..okay…then, aku tetiba teringat akan satu tutorial ni yang orang kat MSA48 pernah share. Tutorial membuat AKB48 lightstick. Disebabkan aku rasa ianya sangat menarik, tak salah aku keluarkan duit semata-mata untuk buat oral. Kah…kah…kah…

ls

Ligh stick buatan tangan aku. Warna Purple + Kuning (lightstick pertama aku buat wkwk) & warna Pink + Biru. Aku buat sedikit kelainan pada light stick aku dengan menambah warna berlainan. Harap maaf la sebab background tah pape. Ada langsir la apa la…

Leave a Reply

